ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

توضیحات وزیر بهداشت درباره موج هفتم کرونا |مرگ های کرونایی افزایشی خواهد بود

  • کد خبر: ۱۱۷۱۴۴
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
توضیحات وزیر بهداشت درباره موج هفتم کرونا |مرگ های کرونایی افزایشی خواهد بود
وزیر بهداشت از افزایشی بودن آمار فوتی‌های کرونا به‌دلیل افزایش مراجعان و میزان بستری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل واکسیناسیون واکسن نورا در بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) بازدید کرد.

عین‌اللهی در حاشیه این بازدید با گرامی‌داشت اعیاد گذشته و پیشرو گفت: در چنین روز فرخنده‌ای شاهد اجرای واکسیناسیون واکسن نورا هستیم. واکسن نورا یکی از واکسن‌های بسیار پیشرفته از پروتئین نوترکیب است و طبق مطالعاتی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله که در واقع تولیدکننده واکسن است، انجام شده در ۹۴ درصد موارد مؤثر بوده و می‌توان گفت از واکسن‌های بدون عارضه کشور است و مطالعات و مقالات آماده شده نیز حاکی از همین موضوع است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدواریم این واکسن در کشور توزیع شود و به‌خصوص الان که وارد موج هفتم کرونا شدیم، توصیه به هم‌وطنان این است که حتماً مراجعه کنند و واکسن یادآور خود را تزریق کنند تا شاهد درگیری بیشتر مردم نباشیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در شروع موج هفتم کرونا هستیم و از یکی دو هفته قبل افزایش مراجعان و بستری را داشتیم.

عین‌اللهی تصریح کرد: طبیعی است که وقتی افزایش مراجعان و بستری ایجاد می‌شود و بیماران بدحال به آی سی یو منتقل می‌شوند، آمار مرگ و میر بالا خواهد رفت و با توجه به اینکه در حال حاضر بین هفته دوم تا سوم هستیم مرگ و میر دورقمی شده است.

وزیر بهداشت در پایان اظهار کرد: امیدواریم با واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های پیشگیری‌کننده کرونا شاهد کم شدن آمار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آمار فوتی‌های کرونا به‌دلیل اینکه مراجعان و بستری زیاد بوده افزایشی خواهد بود، اذعان کرد: هر زمان که مراجعان و بستری کاهش یافت، آمار فوتی‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد اما در حال حاضر مراجعان و بستری کاهشی نیست.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->